2018. május 8., kedd

Spider-Man: Homecoming – Pókember: Hazatérés & Black Panther – Fekete Párduc


Az Avengers: Infinity War után kissé fellelkesedtem, és ráugrottam erre a két filmre: az egyiket régebben skippeltem, a másikról meg lemaradtam a moziban*.

Nos, sajnos az derült ki, hogy ez nem volt véletlen – és jobb lett volna, hogyha teljesen kimaradnak az életemből… :-///

*= Dáviddal szoktam megnézni minden szuperhősös, és/vagy sf/f filmet, szóval, a Black Panthert is így terveztem – ám mivel Dávid a premier hetében… hm… „nem érdemelte ki a jogot, hogy még moziba is vigyem” :-P :-/ ezért toltam a közös mozizást.

Egészen addig, amíg a gödöllői mozi le nem vette műsorról. :-/// (Én meg Pestre be nem megyek mozizni, azt hétszentség. :-PPP)

Így elkönyveltem, hogy akkor ezt kénytelenek leszünk „on-line” bepótolni.

Erre hazajön Dávid (az utolsó napon, amikor még adták a Black Panthert Gödöllőn), és közli, hogy „osztálymozizás”(?!) keretében közösen megnézték – osztályfőnökkel! – a filmet…

Én még így pofára esve nem éreztem magam, mint ekkor… :gyagya: :szemforgat: Tudtam, hogy moziba mennek az osztállyal, de azt hittem, hogy Pestre, és hogy valami „tudományos oktatófilmet” fognak megnézni, mittomén, a giliszták szaporodásáról, vagy ilyesmi.

Erre megnézik Gödöllőn, az utolsó előadáson(!!!) a Black Panthert – amit én „nevelési célzattal” nem néztem meg vele. :eeekkk:

Jól megszívattam magam, nem mondom… :-PPP :-///

Mindenesetre, eltekintve attól, hogy az osztályfőnök hogyan húzta keresztül a „nevelési filmmegvonásomat” :-PPP, én most nem kicsit örülök, hogy a jegy és a popcorn+kóla kombó árát megspóroltam… :-PPP


Spider-Man: Homecoming – Pókember: Hazatérés


Az, hogy agyamra mennek az „amcsi tini/középiskolás/általános iskolás” filmek, olyan tény, hogy szerintem már a homlokomra is tetováltathatnám. Hányok tőlük. :-PPP

Az unásig ismételt kliséiktől pedig agyvérzést kapok. :-OOO

Szóval, az, hogy csupa 22 éves alakított (állítólag) 15 éves karaktereket (kivéve a „jócsaj”, aki 26 évesen játszotta a 15 évest… :-OOO) szerintem, nem kicsit röhejes, hanem nagyon. :-PPP

És annyira jó volt (NEM), hogy a film fele ezzel foglalkozott: bulizgatunk, tanulgatunk, büntetésben vagyunk, hajtjuk „A Jócsajt”, közben szívat a gimi „Főköcsöge”, és nem vesszük észre „a különc lány okosságát, szépségét, és irántunk való érdeklődését”…

Nem, szerintem még nem láttam ezt a felállást… hm… két tucatnál többször biztosan nem. Akkor meg szinte újdonságnak számít, nem igaz?! (NEM) :-PPP

Jó párszor rágörcsölt a kezem a gyorslejátszásra: hogy haladjunk már, könyörgöm!!! :-OOO

Tony Revolori – mint gimi „Főköcsög”… na ne… ne csináld már, ember! Ennél te sokkal többet tudsz! Sokkal többre vagy hivatott!! Ne már…!!! :-OOO

Tom Holland meg sokkal inkább volt idegesítő és irritáló, mint vicces… :-(((

Ha nem jelenik meg néhányszor Tony „Iron Man” Stark, akkor mozi teljes nihilbe hullott volna… így azért sikeresen „elviselhetőre” lett mentve. :-PPP

Az meg szerintem marha kevés. Az Avengers-sagához mérve meg különösen harmatgyenge. :-///

De most a saját káromon megtanultam: a Pókember az a tini-Avengers. Lebutítva, lecsupaszítva, leiskolásítva… 10-16 éveseknek. Max. :-PPP


Black Panther – Fekete Párduc


Csak az utolsó fél óra ért benne valamit. A többi felesleges porhintés, szócséplés, gittrágás és ködösítés – „nagyon mélynek kell látszania, ezért sokszor mondjon benne mindenki nagy lózungokat, és csak süketeljenek arról, hogy kinek is elbaszottabb az élete és ki ennek az oka”.

Hát cseszd meg… ez sikerült is. :-PPP

Az első órát amolyan ámuló döbbenettel néztem: tényleg, de _tényleg_ nem történik itt semmi…?! Konyhamoralizálás, meg szalonfilozófiának álcázott szócséplés?!

Aztán meg mindenki úgy fordult a főnök ellen, hogy még csak nem is zörgött – „hja, hogy új a gazda? oké, nem gond”… :-/ :-P :-S

Andy Serkis ért benne valamit, ő kurva jó karakter volt. :sör:


Daniel Kaluuya meg… bonyek… ide süllyedtél te is, testvér?! A The Fades, a Black Mirror és a Get Out után…?!?! Ne csináld ezt, könyörgöm… !

Én nem tudom, mennyire „fekete büszkeség” film a Black Panther… de hogy _nem_ „jó” film, az biztos.

Az Avengers: Infinity War után meg olyan, mintha egy 100 méteres futóversenyre berángatnánk valakit az utcáról (hogy kilegyen a létszám…), és mondanánk neki: „csak fuss velük te is, ne parázz, száz méter nem nagy cucc”…

…aztán meg döbbenten nézzük, hogy csak az eredményhirdetés után ér be a célba, és felháborodottan számon kérjük: „hát ez meg mi a fene volt? a többiek már rég beértek, neked is ott kellett volna jönni a nyomukban!”. :-PPP

Oké, az Infinity War nagyon magasra tette a mércét, oké, hogy ezt nem mindenki tudja átugrani – oké, hogy van BL, meg spanyol bajnokság… meg NBI is…

Mondjuk, én BL meccsre szívesen vennék jegyet – de nagyon pofára ejtene, ha miután kifizettem az árát, és beültem a stadionba, bekocogna két random magyar „élcsapat” :-PPP, és azt mondanák: „most mit vagy úgy oda?! ezek is ugyanazt a játékot játsszák! ugyanaz a pálya, ugyanaz a labda, a szögletzászló és a kapu is totál megegyezik, még a gólbíró-rendszer is tök ugyanaz! nem értem, mi a bajod…”. :eeekkk:

Szóval, lehet, hogy „szuperhősmozi-fronton” is jó lenne jegyezni: „ez itt a BL kategória… ez „csak” spanyol bajnokság… ez az NBI… ez meg a BLSZ 3…” – hogy tudja az ember, mire is vállalkozik, ugye. :-PPP

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése