2017. december 5., kedd

The End of The F***ing World s01e01 & American Vandal s01e01 & The Indian Detective s01e01



Gyorspost(a).

Mert nem nagyon van róla mit beszélni/mesélni… :-PPP


The End of The F***ing World s01e01


Két elcseszett tini fellázad és útnak indul.

Csesszus… :-/// Se a karakterek, se az alaphelyzet, se a történet, se a hangulat – se semmi nem fogott meg benne.

Rohadtul nem érdekel az egész. :-PPP


American Vandal s01e01


Tudod, van az úgy, amikor túltolják a biciklit.

Lehetne a dolog egy „kicsit” humoros – hogy egy iskolai firkálási botrányt dokumentumfilmesek próbálnak meg kibogozni –, de annyira túl van húzva, annyira minden egyes szegletét, minden egyes pillanatát „újra kell játszani” itt is („mert az humoros, ámber! hö-hö! hö…” :-P ), hogy már túl sok(k).

Sőt, negyedennyi is túl sok lenne. És nem humoros.

Komolyan mondom, ez a „pamkutya-generáció” <_humora_> :-/ Dávid lelkesedik értük, nekem minden szirt meg kell néznem vele, mert szerinte milyen jó – én meg nagyítóval sem látok benne semmi vicceset… :-OOO :-PPP

Lehet, hogy a tizenéves korosztály szétröhögi a vandálon a vakbelét – de nekem el se sikerült mosolyodnom… :-////

Szerintem, felejtsük el egymást. :thumbsdown:


The Indian Detective s01e01


Russell Peters az egyik kedvenc stand up-os komikusom, és rárepültem erre a filmre menten. :sör:

Nos :-///… alighanem ott a bibi, hogy nekem Russell Peters humora jön be – nem pedig a színészi játéka, és főleg akkor nem, amikor nem ő írja a szövegeit. :-PPP

Ettől függetlenül ez még talán nézhető, és egy-két részt bizonnyal be is vállalok belőle…

…de sokkal többet-jobbat-„russellpetersesebbet” vártam volna.

Az „elnézegetős” ne legyen már cél, könyörgöm, emeljük már feljebb az elvárásokat! :-OOO


Szóval, igazából… csak csupa vackot láttam mostanság. :-((((((((((

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése