2017. július 9., vasárnap

Wrecked s01 & #Sohavégetnemérős & Backstrom s01e01-e05



Wrecked s01



A Lost első két évadát szerettem – de aztán „kiszerettem” belőle. :-P

…és egyre inkább idegesített a hype, ami körülötte volt (van). Egy időben terveztem, hogy a hype hatására mégis felveszem újra a fonalat, és folytatom (befejezem), de aztán a nagy körberajongás nem fellelkesített, hanem szembefordított: szóval, bármennyire is „etalon”, én nem szeretem, és nem érdekel. :-P

Amikor meg azt olvastam, hogy egy „Lost-szerű” paródia/vígjáték is készül, attól is fanyalogva fordultam el: „csókoltatok minden „losztost”, meg klónjait, és tribute-jait”. :-PPP

Most – a nyári holtszezonban – valamiért mégis rákattantam a témára… és leesett az állam.


Régen röhögtem már ennyit… :-DDD

És nem, nem „losztos”, vagy „Lost-paródia”: önálló, eszméletlenül jópofa marhaság. :sör:

Egyébként is, az első rész címe az, hogy „All is Not Lost” :-PPP :-)))

…és – mint régi motoros sorozatjunkie-k – ne feledkezzünk meg arról, hogy a nyitóepizód egyik fontos jelenete éppenhogy az immár klasszikusnak mondható, 1999-2000-ben készült „Amazon – Az őserdő foglyai” című sorozat első epizódjának… hm… tribute-ja, kikacsintása.  ;-)

Egyébként a mai napig nem bocsátom meg, hogy azt a bazi jó szériát kaszálták… :aaarrrrgh: :-OOO

A Wrecked-ben bitang jó egyedi karakterek „uszulnak” egymásra: és abból valami dögletesen remek, agyeldobós baromság jön ki! :-)))

Eleinte azt hittem, hogy Owen (Zach Cregger), Danny (Brian Sacca) és Pack (Asif Ali) hármasa, amolyan „Hangover-szerűen” viszi majd sztorit (főleg Brian Sacca Zach Galifianakis-hoz való erős hasonlósága miatt…)...
 

...de készítők hamar duót csináltak a trióból… és végül egy teljesen másik karakter miatt mondom azt, hogy eszetlenül jó lett a sorozat – mert az ő (botrányos/cinikus) megjegyzései, tettei, és karakterének változása miatt szerettem meg bitangul ezt a sorit.

Ő pedig nem más, mint ToddWill Greenberg. :sör: :-DDD :sör:



Igazából azok a részek éltek igazán, amikben ő hangsúlyos szerepet kapott: mert olyan erősen rá tudta nyomni a bélyegét minden egyes jelenetre. :sör:

Imádtam a csávót. :thumbsup: :-DDD


A kilencedik rész („Javier and the Gang”) alatt percekig nem tudtam abbahagyni a röhögést, annyira remek volt, és ahogy napokkal később is eszembe jutott az a mondta, hogy:

„Oh… why… Javier?!”

…és a fej, amit közben hozzá vágott – egyszerűen újra és újra felnyerítettem, mint egy elégedett sörösló. :-DDD

De a nyolcadik részben Corey „feltűnése” is egy olyan pont volt, amikor nem nagyon tudtam halkan röhögni. :-DDD

- I'm sorry. Who are you?
- Who am I? Corey! It's me... Corey! Do you not know who I am?
- Who the hell is this guy?
- Corey! It's me... Corey! I've literally been on the island the entire time. This is unbelievable right now. Are you kidding me? It's like there's 10 of you that think the entire island just revolves around you! I mean, my God, what am I? What are we?  Just background actors in the story of your freakin' lives? I can't believe I left Beth for you.
- Who?
- What? Who? Beth!
- Beth?
- You don't know Beth? She crashed here with her brother, Lamar!
- Beth and Lamar?
- They found that secret cove a couple weeks ago! It had all those maps in it. Could be the key out of here! It's all anyone was talking about the whole time!
- Are you serious?
- They could have lost their freakin' lives! I mean, Jesus Christ!
- All right!
- Do you think about anyone other than yourselves?!
- Just keep your voice down, Lamar!
- I'm not Lamar!!!
:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


Oké, hagyjuk, mert beidézem az egész sorozatot. :-)


Ráadásul az utolsó rész cliffhanger-e is remek volt – a két kalóz meg… atomállat:

„What did we talk about? How many times do we have to talk about this rule?”
:-))))))

Én nagyon várom a második évadot: ami már megy, ugye! – de muszáj összevárnom mindet, hogy darálni lehessen! :-))) :sör::sör::sör:



#Sohavégetnemérős


Tavaly annyit beszéltek róla, hogy mennyire remek, és a mai fiatalok életérzése, hogy úgy gondoltam, muszáj megnéznem valamikor nekem is, hogy lássam, mi a mai fiatalok életérzése. :-)

Jópofa marhaság volt, meg kell hagyni. :sör:

A több különálló „Wellhello”-s dalokra épülő sztori mind-mind kedves, vidám kis anekdota volt – filmmé igazán nem állt össze, inkább amolyan lazán kapcsolódó novellák/kisfilmek halmaza maradt, de nem kárhoztatom ezért.

Ötvös András és Trecskó Zsófi kisfilmje remek alaphangot adott…




…és kettejük mellett nekem még Orosz Ákos és Hartai Petra szegmense volt kiemelkedő – a többiek sem voltak rosszak… de az említett két kettős kifejezetten tetszett. :sör:


A Wellhello zenéjét nem sikerült megszeretnem – különösebben értenem se nagyon… Katicám többször is feljajdult közben, hogy „Nem értem, mit mondanak! Nem értem!” –, de kellemes körítést adtak a marhaságaikkal a filmhez.

Ha már mai fiatal zene, nekem inkább a Halott Pénz – kis nüansz: a filmben feltűnik Marsalkó Dávid egy kis cameo-ban, én meg lelkesen felkiáltottam, hogy „láttad?! Halott Pénz!” – mire Katicám döbbenten felém fordult: „milyen halott pénz?!”. :-DDD
Egy darabig azért röhögtem, mire választ tudtam adni… :-)

Szóval, egyrészt örülök, hogy bejött nekem is a „mai fiatalság filmje” (tehát még fiatal vagyok :-)))) ), másrészt meg szégyenkezek, hogy nem vagyok elég entellektüel, hogy bejött… :-/

Mindegy, ez van. :-)

Jópofa, laza ki marhaság volt. Pont jó nyárra. :sör::habok::termálvíz: :-)))))


Backstrom s01e01-e05


Egész egyszerűen döbbenten állok, és nem jutok szóhoz…

…ezt kaszálták?! EZT?!?!?! WTF?!?!?!? Are you nuts?!?!?!


Indulok messzebbről.

Nem nézek kaszált sorozatokat. Amiről megtudom, hogy kaszálta a stúdió, bele se kezdek.

Oké, egy kivétel volt: a Firefly, de az meg érthető, ugye, hisz valamennyien megnéztük. :sör:

Szóval, a Backstrom mellett is elsétáltam szépen, hogy kukázták, és akkor köszi, nekem se kell. :-PPP

Most meg nézni kezdtük… és egész egyszerűen HIBÁTLAN!!!!

Olyan elképesztően jó, hogy csak pislogok. :eeekkk:

Komolyan, részről-részre várom, hogy mikor kezd „elgagyisodni”, „trévé válni”, mikor lesz uncsi, önismétlő, idegesítő és/vagy vállalhatatlan…

…de részről-részre jobb, bonyek. :eeekkk: :respect:

Konkrétan az ötödik rész olyan csont nélkül lett 10/10-es, hogy a végén egyszerűen csak ültünk Katicámmal, és megszólalni sem tudtunk.

Horzsolt, de nagyon durván. :respect:

Elcseszettül jó, hatalmas karakterek egytől-egyig! Baromi jó napi nyomozások! Rainn Wilson meg szimplán zseniális!!!!


Fel nem foghatom, miért kaszálták… :nemértem: :-S :-/

Katicámnak nem is merem mondani, hogy csak egy évados – annyira szereti és várja minden este, hogy nézzük… :-((((

…nem is fogom mondani, hadd élvezze felhőtlenül ezt az egyetlen évadot.

Az első öt rész átlaga úgy 9/10 körül van…

…innen nagyon kemény menet lesz kaszáig lehúzni. :-PPPP

Are You Nuts?!?!?
:-PPPPPPPPP

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése