2017. július 24., hétfő

Tour de Pharmacy & Ghost in the Shell – Páncélba zárt szellem & Castlevania s01



 Tour de Pharmacy


„That final day of the 1982 Tour is what made me wanna become a cyclist. It was like a great film: action, romance, drugs. I was like, "Sign me the fuck up." ”

Istenkém… :-DDDDDDD

Engem már 2015-ben „letarolt” az Andy Samberg fémjelezte 7 Days in Hell – 7 nap a pokolban – de… bár nem hittem volna, hogy ez lehetséges… most a „Tour de Pharmacy” simán faképnél hagyta.
:-DDDDDD

Oké, aki bírja Andy Samberg-et (mint Dago és én :sör: ), annak sokszor az is elég ahhoz, hogy vigyorogjon, mint a tejbetök, ha meglátja Andy kaján pofáját. :-)

Szóval, a „7 Days” után a „Tour”-ban is lubickol a fickó, de itt most többről van szó, mint az ő „onemanshow’-ja.

Egy igazi, elmebeteg, tébolyult, elborult ökörmarhaság – írtam a „7 Days”-ről anno, és most sem tudok mást mondani: nem véletlenül, hiszen mindkét filmet Jake Szymanski rendezte és Murray Miller írta. :leborulokagyamentségetekelőtt: :-))))

- I won the Tour de France, with nothing but my own blood, sweat, and tears, and extra blood.
- What?
- Oh shit.
:-DDDDDDD

De talán a legjobb a „Tour”-ban az, hogy valós jelenséget pécézett és karikírozott ki – és hogy minden hülye szerepben egy-egy híresség hülyéskedik, és olyan dolgokat engednek meg maguknak, vagy velük kapcsolatban, amin csak vonyítva lehet röhögni… :-DDDD


- Who is that?
- That's Chris Webber.
- What? From the wrong Fab Five? Well, fuck, who, why did you bring him here?
- Somebody fucked up. What are we supposed to do with this guy?
- Just wait 'till he goes to the bathroom. Then, we all leave.

De a legjobb, de a leges legjobb… vesszek meg, ha nem Lance Armstrong. :sör::thumbsup::extrabloodin: :-)))

Én nagyon haragudtam a fickóra, a szememben teljesen lecsúszott a karaktere… de amit itt bevállal, és végigvisz… basszus… megbocsátottam neki mindent, hogy a fene enné meg! :-))))

Bugyborékolva-fuldokolva röhögtem minden egyes megjelenésénél, zavart pofavágásain – és ahogy a stáb egyre jobban szívatja…

„- Are you sure you can't see me?
- We can get you some clothes to change your outline or something.
- Sure.


Az az ember, aki egy ilyet bevállal, azok után, amit ő maga tett… a fene enné meg… érdemes a megbocsátásra! :sör:

Ha a „7 Days”-t 2010 és 2015 közötti legjobb filmnek neveztem, akkor 2016 és 2020 között egyértelmű, hogy a „Tour” az úr! :-)))

Hacsak 2020-ig nem csinál addig egy újabb filmet Jake Szymanski és Murray Miller. :leborul::respect: :ésszétröhögiavakbelét:
:-DDDDDDDDDDDDDDDDD


Ghost in the Shell – Páncélba zárt szellem


Erről tényleg csak röviden, mert kár a szóért… :-PPPP

Ez csak egy „shell” volt, és sehol benne a „ghost”. :-PPPPP

Esküszöm, még Scarlett Johanssonból is kiábrándultam miatta. :thumbsdown:


Castlevania s01


A Netflix csak nyomja, orrvérzésig… Csak az a baj, hogy a saját orra is vérzik már az erőlködéstől. :-P

Nem tagadom, hogy voltak jó pillanatai ennek a 4x20 perces részekből álló mininek…

…de hogy nem rántott be, és nem nyert meg magának, az biztos. :-PPP

Nézem itt a videojáték vámpírvadász Belmontját – és azt mondom, bonyek, ez aztán kemény, tökös legény!


Aztán nézem a Netflix Belmontját… és arra gondolok: ki ez a nyálas műmájer…?! :-PPP


Asszem, itt lehet a kutya elesve a harc mezején – nekem nem elég kemény, nem elég félelmetes, nem elég lélek- és gerincroppantó ez a mese: pedig valójában az lenne.


De a Netflix finomítja, felpuhítja, emészthetővé és kommerszé teszi… és ezzel pont a kvintesszenciájától fosztja meg. :-((((

Kár érte. Kár értünk.

Hess innen, bőregér! :-P

1 megjegyzés:

  1. Érdekes, nekem bejött a Castlevania... Egyszerű, de jól összerakott sztori, és Warren Ellis (akinek a képregényes munkásságát ismerem) azt is megoldotta, hogy a dialógusok egész jók legyenek. Nekem bejött ez a Belmont-figura, az iszákos, kiábrándult faszi, van néhány jó elszólása, és azért amikor kell, tud segget rúgni.

    VálaszTörlés