2015. december 4., péntek

Tanked – Akvárium extrákkal s09 & Extreme Car Hoarders – Autócsodák a roncstelepről s01-02



Egy könnyű kis dögrovás, egy újabb 49ers vereség és Kaep „menesztése/kiutálása/kiebrudalása/bűnbakká tétele” :-PPP miatt/közben/után meglehetősen enerváltan kísértem figyelemmel a film- és sorozatvilág „csordogálását” – így viszont rápörögtem jobban a realitykre – különösen azokra, amiket az IPTV rögzít, és akkor nézem meg, amikor csak akarom :sör:

És legnagyobb meglepetésemre és örömömre találtam két olyan showt, amiket teli szájjal vigyorogva, meg olykor-olykor felnevetve voltam képes nézni – miközben totál depressziós voltam a betegség, és a 9ers miatt is…


Tanked – Akvárium extrákkal s09


Sosem voltam egy nagy akvarista, hogy úgy mondjam – ellenben NFL rajongó meg igen, így eléggé felkaptam a fejemet, amikor egy szpotban a Tanked új évadát reklámozva feltűnt Marshawn „Beast Mode” Lynch. :eeekkk: Gondoltam, akkor már csak megnézek ebből a „tankedből” (ejtsd: _’tankedből_ ;-) :-D ) pár részt.


Nos, én nem tudom, hogy a korábbi évadok (mondom: ez a kilencedik(!) szezonja, szóval, biztos tud valamit) mit mutattak fel, de hogy ez a szezon roppant szórakoztatóra sikeredett, az biztos. :sör:

Oké, van, amikor… hm… a „kuncsaft” nem elég szórakoztató/érdekes, és van, amikor ezt az űrt meglehetős… hm… „erőltetve” poénkodással próbálják meg kitölteni, és az annyira nem klafa. :-S

De az esetek többségében a két tulajdonos Brett Raymer és Wayde King között olyan jó dumák mennek, hogy azt végig lehet vigyorogni – ha nem egyenesen röhögni. :-)))

Állandóan oltják és ugratják (szívatják… ;-) ) egymást, de ez marha jól áll mind nekik, mind a show-nak. :-D :sör:

És amikor játszótársuk is akad: mint pl. Shaquille O’Neill :-D akkor fergetegesre vált a szórakoztatás. :-DDD

Komolyan mondom, a s09e14 „Shaq-A-Tank!” epizódban annyi remek beszólás és poén volt, hogy nem is tudok kiemelni egyet se: mind igazi gyöngyszem. :-)))
 

 De bizonyos szempontból a magának való, emberkerülő Lynch is remek szórakoztató faktorral bírt.

– Mit csináltatok a villás targoncával?
– Gondoltam, elterelem a figyelmét.
– A villás targoncával?!
:-)))

Lynch kapcsán egy apró kitérő, ami egy ideje a bögyömben van… :-///

Galambos Péter hangját én sokáig nagyon szerettem (David Schwimmer nagyon hálás lehet neki), de ahogy mostanában megszólaltatja a figurákat… attól kinyílik a zsebemben a bicska. :-///

Már a Dwayne „The Rock” Johnson Herkulesében is egész egyszerűen megdöbbentem, hogy ő kapta a szinkronszerepet, és mit ne mondjak… nem is voltam egészen elégedett a végeredménnyel. :-///

De ahogy mostanában hallom, ahogy megszólaltat bizonyos… hm… helyileg „egyszerű”, talán mondhatni, hogy „bárdolatlan” akcentussal beszélő személyeket, az már rohadtul idegesítő. :-OOO

Volt olyan Teknősember epizód, ahol az egyik legjobb, legízesebb karaktert, Squirell Bradyt szólaltatta meg: valami alpári, derogáló módon… :-///

…és most Marshawn Lynch is hasonló sorsra jutott, ugyanis ugyanezt a lekezelő, tahó hanghordozás jutott neki osztályrészül. :-///

Mondjuk, én ismerem Squirell Brady eredeti hangját és hanghordozását – mint ahogy Lynch kurta-furcsa félmorgásait is: mindkettő különleges, mindkettő ízes, érdekes, színes, vicces.

Nem egységesen tahó. :-///

Mostanára eljutottam odáig, hogy Galambos Péter szinkronhangját meghallva már nem a lelkesedés, és az elégedettség tölt el… Kár érte. :-(((

Szóval, visszatérve a Tanked-re és az ATM-re (ATM = Acrylic Tank Manufacturing), ez a kilencedik évad egy igazán remek szórakozást nyújtott nekem.

Még szemmel fogom tartani őket… ;-) :-)


Extreme Car Hoarders – Autócsodák a roncstelepről s01-02


Igazából ezt sem tudom, hogy miért nézem: nem vagyok egy autóbu… izé… nem, nem vagyok autóbusz sem, se egy „autómeleg” ;-) :-P: igazából úgy vagyok ezzel, mint a telefonnal: arra lehessen használni, amire kitalálták, és arra flottul és gazdaságosan működjön. :-P Az, hogy színes-szagos csili-vili: teljesen hidegen hagy. :-P

De valahogy egyszer belenéztem ebbe, és olyan érdekes volt… olyan szimpatikus a két teljesen eltérő karakter benne… annyira bírtam, ahogy alakultak kezük között a lepusztult verdák, hogy… benne ragadtam a show-ban, na. :sör:

Chuck Palumbo, az ex-pankrátor (aki nem is annyira ex, hiszen az első évadban még meccselt is!), és Rick Dore, a neves egyedi autó és hot-rod építő nyilvánvalóan valamiféle készítői-produceri ötletre álltak össze, nem egy „spontán”, saját elhatározásra, de az, hogy (különösen a második évadra) összecsiszolódtak, és remekül dolgoznak össze – és remekül viszik a vállukon a show-t! – az tagadhatatlan. :respect:

Savazzák egymást néha ;-) – de hogy csípik is, az nem kérdés. :sör:

Rick: „Szóltál az embernek, hogy jövünk?”
Chuck: „Nem.”
Rick: „Remek. A fickó a sivatag közepén él. Exrendőr, feltehetően állig fel van fegyverkezve. Persze, lepjük csak meg!”
:-DDD

Chuck: „Látod, ezért ittam én skorpiós tequillát.”
Rick: „Én csak vizet ittam.”
Chuck: „Vizet. Mexikóban.”
(Kicsit később Rick eltorzult arccal próbál félrevonulni…)
:-DDD

A szerelőcsapat is jóféle figurákból áll, én különösen – vagy inkább igazán – Benny Florest („The Buddha”, „The Sensei”) csípem közülük legjobban. :respect:


Rick (dühöngve beront a műhelybe, bevágja maga mögött az ajtót): Végeztünk! Hazamehettek! – és a másik ajtón kirohan.
A megdöbbent szerelőcsapat elképedve néz utána.
Abe (bizonytalanul): Ezt most úgy érti, hogy mára… vagy végleg?!
Benny (halálnyugodtan megveregeti a vállát): Te még új vagy itt. Most menj haza, feküdj le, és reggel gyere dolgozni.
:-DDD

Oké, a halállaza Aaron (Shop Manager) is nagyon szimpi kölyök, elismerem. :sör:

A két évad 12 epizódja közül különösen a második évad utolsó két része (összefüggő duplarész) volt a legütősebb mind közül: 10/10-es – eszméletlenül tetszett, és rohadt jól felvezette a harmadik évadot. :thumbsup:

Őszintén szólva, magasról teszek rá, hogy egy ilyen reality („reality”?! :-P ) mennyire van dramatizálva és instruálva: amíg élvezem, jópofa, és szórakoztat, addig jöhet rogyásig. :sör:

Ha jön a harmadik évad, fix nézője leszek annak is. :hailtoSlam:


Ui.: És akkor is Kaep az Ász! :respect: :go49ers: :-D
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése