2014. július 7., hétfő

Transformers: Age of Extinction – Transformers: A kihalás kora




Nem lehet egy szavam se: én rángattam bele Dávidot a Transformersek világába, amit én anno nagyon szerettem.

A 2007-es első nagy Michael Bay filmre még jó barátommal, Dagóval ügettem el, és utána írtunk róla közösen egy dupla kritikát a boldog emlékű Fantasyá-ra – és talán mondanom sem kell, az én „kritikai” részem egy önfeledt rajongó hurrázása volt, leginkább. :-DDD

Szóval, Dávidot így rángattam bele a franchise-ba, úgy, hogy 2009-es és a 2011-es Transformers filmek már egyre kevésbé tetszettek… :-///

Nagyon vártam már a 2014-es új filmet, a „shialabeouftalanítással”, akiből már jócskán elegem volt. :-///

…de azt a nagy „rebootban”, vagy mittoménmiez… nem tették meg a legfontosabb lépést: Michael Bay-t is páros lábbal kellett volna kirúgni a sorozatból. :-SSS

Így, meglehetősen elbizonytalanodva trappoltam el – immár nem rajongóként, hanem egy másik rajongó kísérőjeként… – Dávid oldalán kedvenc gödöllői mozinkba, hogy megtekintsem Bay legújabb megalomán, kínaiak által támogatott agymenését.

…és amikor az alfelem szétzsibbadt a széken, és idegesen hunyorogva próbáltam megnézni, hogy hány óra van, meddig tart még ez a… végtelenbe tartó rombolás… akkor már kezdtem kapiskálni/kapisgálni, hogy ez a Transformers sem lesz a kedvencem, és illik a 2009-es, 2011-es által megkezdett elsekélyesedésbe. :-///

Nem, nem tudja visszahozni a 2007-es első rész fantasztikus rácsodálkozását, az élet-halál harc kiélezettségét, a világmegváltás katarzisát.

Szépen beáll a „hozzunk új robotokat, jöjjön új űrbéli, robotellenség, és zúzzunk le egy várost – azaz a megszokott rutinmunka, vagy mi a szösz”-sorba.

De azért tud valami újat is villantani: a kínai termékfelmutatások napi szappanopera módra, az valami irtózat gagyi volt. És szánalmas is. :-PPP

Csináljatok akkor kínai reklámszpotokat, csesszétek meg, ha ekkora biznisz! :-PPP

Különösen Stanley Tucci kínos tejesdoboz szörpölése volt fájdalmas, amikor 2x is rásrenkelnek, ahogy szívószálazza a kínai csúcsterméket, és az ujjait igazán kellemetlen, és szánalmas csúsztatással próbálja meg úgy elhúzni a dobozról, hogy szépen látszódhasson a kínai márkajelzés…

…szinte látom, ahogy a film megnézése után százával rohanják meg a kínaiak a boltokat, hogy „olyan szörpöt adjon, amit a Transformersben szörpöltek!”. :-PPP

Én a magam egyszerű, vidéki módján szintén megpróbálok valami reklámot csinálni, hátha az Arany Sárkány kínai piacról is olvassák a blogomat ;-) :-), mert ha ennyire kell a pénz a Transformers-franchise-nak, akkor ez a legkevesebb.

Tehát, tessenek tömött sorokban menni és venni

剑南春  (Jian Nan Chun Liquor)

Shuhua low lactose milk and milk products

Zhou Hei Ya duck necks and duck products

Asszem ennyi elég is: ha ez nem segít, akkor vége a Transformers-sagának. :-PPP

De mit is várhattam volna, ugye?

Egy Transformers filmben legyenek jó robotok és rossz robotok, akik gyakják egymást ezerrel, legyenek benne jó emberek és rossz emberek, akik helyezkedjenek a robotok mellé, és legyen egy random gépellenség az Űrből – és romoljanak le egy szabadon választott (lehetőleg amerikai) nagyvárost. Csillagos-sávos zászlók lobogjanak, tépetten és büszkén, mindenki naplementében (vagy rosszabb esetben felkeltében...) álljon, és lobogjon a haja, füle, szempillája, mittoménmije.


És ez akkor se férjen bele 120 percbe, ha egyébként beleférne. :-PPP

Nem úszom meg az ötödik részt sem, az biztos…

…de az ártatlan rácsodálkozást, és a hitemet már rég elvesztettem. :-///

Dávidnak tetszett – sz’al, lehet, hogy csak én lettem öreg és kiégett…

Vagy Bay. :-PPP ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése