2014. január 2., csütörtök

2013. legemlékezetesebb filmélményei…



Nos hát, Barátaim az Úrban, ismét eltelt egy év, ami azt jelenti, hogy itt az ideje az összegzésnek. :sör: :-)

Mik is voltak azok a filmélmények, amik a legemlékezetesebbek lettek a tavalyi felhozatalból?

De előtte egy kis untató statisztika… ;-)

Az idei bejegyzéseim közül a legtöbb érdeklődőt a Warriors of the Rainbow: Seediq Bale 1-2. bejegyzés vonzotta, 95 kattintással, megosztott második helyre került a Curfew and Boy Wonder – Csodagyerek közös bejegyzés, valamint a Life of Pi – Pi élete and Utopia s01e03 and Legit s01e02 szintén közös bejegyzés 71-71 klikkel, a harmadik helyen magányosan áll a Cloud Atlas – Felhőatlasz „nyílt levél”, 66 érdeklődővel, és érdekességképpen megemlítem, hogy a negyedik helyen szintén megosztva áll két élménybeszámoló: Ikíngut – A jégmező fia and Les Seigneurs – A Csodacsapat, valamint a Pacific Rim - Tűzgyűrű 62-62 kattintással.

A tavaly előtti évhez képest ez határozottan visszaesés, mondhatni :-) ugyanis tavaly az első helyezett 191 klikket, a közös másodikok 178-178 kattintást, míg a harmadik helyezett 162 látogatót vonzott…

…úgy látszik, válság van, vagy mi a szösz. Mert az fel se merül bennem, hogy vesztettem volna a „népszerűségemből”. :-P ;-) :-DDD

Oké, ez poén volt ;-) – de valójában az is benne van a pakliban, hogy tavaly előtt (a blogom első évében) 5780 oldalmegjelenítés történt – a stat szerint pedig jelenleg, a blogom indítása óta eltelt időben, összesen 13509 klikket kaptam, szóval, talán csak a bejegyzések számának növekedésével nagyobb lett a „szórás”, azaz a találatok megoszlása.

Na, mindegy, csak agyalok itt ;-) és egyébként is, a blog statisztikában látok némi problémát :-/, szóval, nem biztos, hogy minden adat teljesen stimmel, amit az elemző kiad…

Idén 123 bejegyzést tettem közzé – nem mintha annyira „ellustultam volna”, hisz tavaly előtt ez a szám 180 volt… inkább azt mondanám, idén nagyon sok olyan (vacak…) filmet láttam, amiről még írni sem volt kedvem. :-///

Első nekifutásra azt is gondoltam: „na, idén hamar megleszek a toplista megírásával… alig láttam valami jót… :-/”, de most, hogy konkrétan „végiggyalogoltam” a bejegyzéseimen, és újra felidéztem az élményeimet, rájöttem, hogy azért igenis került elém tavaly is pár gyöngyszem.

De azért csak van egy kis recesszió: mert a tavaly előtti filmek közül 15-öt emeltem ki év végén, addig most „csak” tucatnyit fogok felemlegetni. ;-)

Maradok a „megszokott” ;-) :-) metódusnál: minden filmnél csak egy link, és egy kép fog emlékeztetni, és nem kezdek újabb „rivjúkba”. Valamint ismét felhívom a figyelmet arra, hogy nem állítok fel rangsort, és a filmek felemlegetésével igyekszem időrendben (megnézési rendben) haladni.

Akkor hát lássuk:












 

 Pacific Rim - Tűzgyűrű



Gadar: Ek Prem Katha - Lázadás: Egy szerelem története


Los Últimos Dias



World War Z - Z világháború



Kiseki - I Wish - Kívánságom



Now You See Me - Szemfényvesztők



2 Guns - 2 kaliber




És most térjünk át a következő etapra, a sorozatokra. :sör:

 Mayday s01



Franklin & Bash s01



The Killing s03



My Mad Fat Diary s01



Low Winter Sun s01



A Young Doctor's Notebook s01



The Blacklist s01






A végére is értünk volna, ha(!) idén nem lennék kénytelen felvenni egy új kategóriát a listámra: a reality sorozatét. :thumbsup: :-)

Tavaly már párszor fejtegettem életem eme „guilty pleasure” ;-) részét is, és emiatt muszáj megemlékeznem két olyan sorozatról, amik nagyon sok kellemes, örömteli percet (órát! :-) ) szereztek nekem tavaly.

Eme rendhagyó kategóriát még képes leszek azzal tetézni, hogy az egyik reality, amit felemlegetek, eddig még csak említés szintjén sem szerepelt a blogomon – holott nap-mint-nap nézem.

És remekül szórakozom rajta. :thumbsup: :sör:

Akkor lássuk hát ennek az új kategóriának két, szóra és figyelemre érdemes tagját:





...és a kakukktojás... ;-)




Hááát... akkor ennyit a tavaly látott filmek összegzéséről. :sör:


(Ui.: A formátum eltérést nem értem... :-/// Én a blogbejegyzés szerkesztése során minden egyes címet aláhúztam, és az „újraszerkesztés” során is aláhúzva látom – de a megjelenéskor meg csak némelyik cím van aláhúzva. :eeekkk: Ezt csak azért mondom, hogy jelezzem: nem valamiféle „fontossági” sorrendet jelölne az, hogy némely címek aláhúzva, mások meg aláhúzás nélkül jelennek meg. Ez csupán – „bug”. :-/ )

2 megjegyzés:

  1. Tibi, akkor évösszegzésként hadd mondjak annyit, hogy köszi, hogy rászántad az időt a recenziók megírására. Én rendszeresen jövök, olvasom az értékeléseket, és nagy mértékben ennek alapján döntöm el, miket nézzek meg, szerezzek be. Persze mennyiségben a töredékét sincs időm megnézni mindannak, amit megnézel, de igyekszem kiszemelgetni a legjobbnak tűnőket a felhozatalból, és sokszor esik egybe a véleményünk.
    Úgyhogy - csak így tovább 2014-ben! :) (Már ha a kislegény hagy majd rá időt :) )

    VálaszTörlés